søndag den 30. november 2008

marias udfordring

Udfordring af gæstedesigner Maria/ria4.

Så er vi klar med endnu en udfordring af vores sidste gæstedesigner i denne omgang. Her kommer først lidt om hvem Maria er:

Jeg startede med at scrape i A-4 i sommeren 2003, men fik ikke lavet så forfærdelig mange LO før jeg gik i stå igen, men så i efteråret 2005 kom jeg for alvor igang og jeg kan kun sige jeg elsker at scrappe, det er fuldstændig som terapi for mig, i en til tider meget hektisk hverdag.

Jeg bor i nordsjælland nærmer betegnet Ølstykke sammen med John og vores 6 skønne unger, i alderen 1-11 år. Lige nu går jeg hjemme og passer de 2 små på 1 og 2 år. og det ville jeg ikke bytte for noget, det er dejligt at kunne være der 100% for dem alle sammen. Mine børn elsker at få lov til at være med til at scrappe, nogle af dem mere end andre. Jeg scrapper så og sige hver dag, nogle dag kun meget kort, og andre dage i længere tid.

Min egen stil som sådan tror jeg ikke jeg har.Jeg elsker at prøve nye ting og deltagerså ofte ,det er muligt crops., kurser og andet, for at få insperation fra andre. jeg er meget glad for at scrappe i klare farver og så scrapper jeg selfølgelig mest om vores børn, og vores liv i al almindelighed.

Marias udfordring:
- alle kanter skal river/slibes og sværtes
- der skal var min 6 billeder ogom det er enkelt eller dobbelt LO er lige meget
- der skal være min 20 knapper
- og ingen "købe" blomster.

Her er Marias forslag:

Forslag fra lisette

Materialer: papir fra Pink Paislee, knapper fra My Minds Eyes, bånd og stempel fra Making Memories, stickers fra Doodelbug

Materialer: papir, tag og knapper fra My Minds Eye, bånd, thickers samt sværte.
Bidragene sendes som altid til: netti4@yahoo.com senest lørdag d. 13.12.2008 kl.23.59.
Og HUSK at de skal være 500 pixels i bredden eller bruger du programmet paint: 25% x 25 %.
Vi håber at rigtig mange vil springe på Marias udfordring. Vi glæder os til at modtage bidragene fra jer :)
1-2-3 scrap!
Lisette og Anette




Ingen kommentarer: