søndag den 17. maj 2009

Så starter vi en ny konkurrence.

Så starter vi en ny konkurrence..

Så er det ved at være tid til endnu en konkurrence. Denne gang en skitse lavet af Anette:
Lisette har ikke nået at lave et forslag, da hun skulle eet eller andet i Ringsted?! :)
Men Anette har lavet dette:
Materialer: karton, papir fra My Minds Eys, bling fra Prima og sommerfugle fra Orion Design.
(og på denne måde kom Lisette alligevel med hi)
Bidragene skal sendes til netti4@yahoo.com senest d. 1. juni kl 23.59.
Det billede du sender til os skal være 500 pixels i bredden.
Præmien denne gang er fra Fru Hansens Kælder.
Vi glæder os rigtig meget til at modtage jeres bidrag.
Så er der bare tilbage at sige....
1-2-3 scrap!
Lisette og Anette

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

God skitse ... og flot layout du har lavet dertil! Denne må jeg simpelthen prøve om jeg kan få lavet ... VIL have min scrappelyst tilbage NU! :-)

Asil sagde ...

Jippi - ny oppgave!!

Anette - jeg fikk en aldeles FANTASTISK forsendelse fra dere idag etter 1-2-3 ScrapMester, du aner ikke hvor midt i blinken den var!! Tusen tusen takk! Nå skal jeg se om jeg kan finne på noe lurt på skissa! :)

Torill sagde ...

Denne skissen var virkelig gøy å jobbe med!! Så jeg er med!!!