tirsdag den 20. maj 2008

Udfordring nr. 2

Denne udfordring har vi valgt at kalde: Du MÅ og du SKAL...

Til denne udfordring MÅ du:
Bruge alt det karton og papir du vil.
Bruge bogstaver til overskrift.
Sværte.
En pen til tekst.

Til denne udfordring SKAL du:
Bruge KUN brads til pynt!
Så ikke noget med blomster, knapper, maling eller stempler KUN BRADS :o)

Dem har vi jo alle liggende, så lad os se hvor kreative i er... man kan jo lave meget med dem.

Her er Anettes forslag:

(der er bruge 114 stk. brads... du må gerne tælle efter)

Her er Lisettes forslag:

(Der er brugt 85 stk. brads)

Bidragene skal vi have senest d. 30. maj 2008.
Vinderen vil blive offentliggjort d. 31. maj.

Jeres forslag skal sendes til: netti4@yahoo.com

Vi glæder os til at modtage jeres bidrag og se hvad i har fundet på.


1-2-3 scrap!
Lisette og Anette

8 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

114 og 85 brads!!!!??? Det er da vist godt jeg har fået lidt ind ad døren i dag - tror slet ikke jeg er/var i besiddelse af så mange LOL! Nå, men det kræver da lige lidt hjernegymnastik... Men herlig udfordring igen :-)

Charlotte sagde ...

Arj hvor spændende!! God udfordring :-)

Anonym sagde ...

Uha, det lyder ikke helt nemt, men jeg vil da prøve... ;-)

Anonym sagde ...

Vil lige høre om der er tale om kun RUNDE brads? hvad med hjerte-, blomste-, stjerneformede osv. brads? Må man bruge dem?

Lisette og Anette sagde ...

Til Salmik

ja alle former for brads er tilladt

Charlotte sagde ...

Jeg ved godt der ikke må bruges pynt, andet end brads ... men hvad med maling? Må det bruges på LOet?

Lisette og Anette sagde ...

Til Charlotte
Vi har drøftet dit spørgsmål omkring maling og det er okay at bruge, så længe det indgår som baggrund og ikke pynt

mariaeline sagde ...

Sikke en super udfordring!
Jeg har først lige set den nu, men jeg prøver at nå det :-)
Jeg har endnu ikke fået samlet mig så mange materialer, så jeg er selv spændt på, hvad jeg får lavet;-)